Najnowsze komentarze
Mam mieszane uczucia po przeczytan...
twoja stara do: Be cool when wet...
Ale pierdolisz Ps: kod z obrazk...
Pierwszy człowiek trzeźwo myślący ...
Problem jest, ale jako 18 latek mo...
Opisywana sytuacja po części wynik...
Więcej komentarzy
Ulubieni blogerzy
Moje miejsca
<brak wpisów>
Moje linki
<brak wpisów>

10.08.2011 22:44

Drodzy producenci jednośladów.....

 Drodzy producenci.....dlaczego nie robicie takich motocykli jak dawniej? Takich na których można pojechać na tor, na których można pojechać na wycieczkę na Bałkany, na których można pojeździć na jednym kole, na których nie drętwieją nogi, plecy, ręce, kark, dlaczego nie zrobicie czegoś co się naprawdę przyda??? Dlaczego już się nie robi takich motocykli jak Honda CBR F3, Yamaha YZF 600 Thundercat czy Thunderace? Dlaczego nie robi się sprzętów sportowo-turystycznych, tylko robi się turystyczno-sportowe, takich które nie są wielkie jak hayabusa, czy fjr-a ale mają gabaryty litra? 

Przeglądając ostatnimi czasy ofertę motocyklową stwierdziłem, że oprócz czołowych maszyn typu busa, zzr 1400 czy yamaha fjr, nie ma dla mnie nic ciekawego w ofercie, a to że mnie na te wymienione wyżej nie stać nie ma dosłownie nic, co by mnie zainteresowało, bądź co by mi odpowiadało.

Powiem tak, chciałbym kupić najchętniej rzędówkę na wtrysku o pojemności litra z wygodną sportową pozycją (pochyloną a nie wyprostowaną). No i co ja mam kupić? Wszystko co nie jest mega sportowe jak ZX-10r, R1, CBR 1000RR ma pozycję wyprostowaną i momentalnie zaczyna mnie boleć kręgosłup i czuję się jakbym jechał na kiblu. Dlaczego ci spece od szybkich maszyn robią je coraz mniej wygodne, coraz mniejsze z coraz bardziej wrogą ergonomią. Kolana pod brodą, stopy przy dłoniach, głowa przy dupie, jeszcze trochę i trzeba będziecie przechodzić specjalne szkolenie, jak siedzieć na sportowym motocyklu aby się nie zaklinować i móc zsiąść? Ja się pytam po co? 

Czy naprawdę trzeba sięgać tak głęboko w kieszeń, aby móc mieć motocykl do wszystkiego co jest związane z utwardzoną nawierzchnią? Przecież takim zzr 1400, to będzie mi się ciężko ładowało w zakręty na torze, a szczególnie jak będzie krótki, wąski i techniczny. Jak sobie pomyślę, że mam wydać na motocykl tyle ile kosztowałoby mnie urządzenie kuchni, łazienki i dużego pokoju i to niebiednie, to chyba wole kupić coś co robiliście kiedyś i tym jeździć mimo że nie jest taki fajne jak te nowe które macie. Dlaczego np. do takiego Thundercata mogę sobie dokupić stelaż, kufer, sakwy i zabrać drugą osobę i pojechać raz w roku w ciepłe kraje, a na co dzień mieć go do pracy, w weekendy na tor, a takiego fz 6 na przykład już nie. Oczywiście mogę nim zrobić to wszystko co tym starym ale, ten stary ma lepiej wypracowany kompromis, dlaczego np. nie zrobicie takiego w litrowym silniku o gabarytach i wyglądzie R1, a przydatności i kompaktowości FZ1-ki? Czy to naprawdę takie trudne? Kiedyś wam to lepiej wychodziło? Chyba zapomnieliście czego szukają przeciętni motocykliści, których stać tylko na jeden motocykl w garażu i to nie ten najdroższy w katalogu.

 




Komentarze : 14
2011-09-01 01:50:06 Taser

Kramarz, tylko maila bym poprosił.

2011-08-29 14:07:54 kramarz

mam propozycję fajnego materiału na bloga.
W dużym skrócie chodzi o nową miejscówkę, która się otwiera we Wrocku, jeśli jesteś zainteresowany odezwij się na mojego mejla :)

2011-08-13 14:55:36 Nairda

Silnik i hamulce od GIXERA, wsadzić do ramy GSR, okleić owiewkami GSXF i nie grzebać w silniku, żeby był bardziej elastyczny i takie tam.
BDW uczę się FZS 1000 i jest bliski temu "ideałowi". Ciekawe jak nowy FZ1?

2011-08-12 22:17:56 www.naklejkowicz.pl

szkoda gadać...
i niestety również się pod tym podpisuję.

2011-08-11 22:17:53 Taser-bez logowania

Najk.....jasne, na tor jak najbardziej trzeba bardziej przystosować motocykl, więc popieram, że sporty mogłyby być bardziej radykalne. Na ulicy tego i tak nie wykorzystasz.

Sportowy turysta....jak widziałeś kiedyś maxi skuter na torze to daj znać.

gixxer 1000k6....Twoja ksywa jest aż nadto wymowna, nie zgadzam się, bo można zrobić dobry kompromis, a myślę, że nie jeden by Cię na starej cebrze na torze zjadł jak się patrzy mimo że "jest do niczego"

kaccc....nad sv 1000s właśnie myślę bo jest najbliżej tego wszystkiego i nie jest aż tak drogi

2011-08-11 13:46:16 kaccc

Możesz spróbować z sv1000s. Wiem, że chcesz rzędówkę ale jeśli nie latałeś nigdy V-ką to polecam spróbować. Oprócz tego, że nie jest to rzędówka to resztę twoich wymagań powinna spełnić.

2011-08-11 13:31:39 gixxer1000k6

Sprzęt do wszystkiego jest do niczego!

2011-08-11 13:04:19 Rudaa

ok wszystko pieknie ladnie, ale autor posta sam stwierdzil ze to ma byc motocykl ktory nie bije po kieszeni az tak ;P Bo jasne, jak ktos ma kase to niech sobie kupi multistrade czy cos w ten desen. Ale nie kazdego na to stac, natomiast w tanszych motocyklach faktycznie wybor jest ograniczony.

2011-08-11 11:16:13 najk

No a ja wlasnie mam inne spostrzezenia. Dlaczego te japonskie sporty sa tak malo sportowe. Na dzien dobry po kupnie motocykla trzeba zmienic: sety, przewody hamulcowe, klocki, zębatki, wydech. Przeciez normalne jest ze 180konnym sportem nikt na codzien nie bedzie jezdzil, a puchnace hamulce i niskie sety uniemozliwiaja ostre upalanie na torze.

2011-08-11 10:31:58 Sportowy Turysta

Jak ktoś jest mięczak to mu nic nie pasuje.A to nie takie tamto za szerokie to za długie a tamten za ciężki kup sobie maxi skuta i będziesz miał do wszystkiego!

2011-08-11 10:15:01 Pasti_Z-125

"przeciętni motocykliści" dla producentów motocykli nie istnieją ;) . A thundercat i CBR F3 były niedopracowanymi sportami, które nie dawały rady na torze i zostały ustąpiły miejsca CBR RR i R6. Ale nie powinieneś narzekać, CBR 600F znowu robią :P .

2011-08-11 09:30:03 Rudaa

point taken.. ;)

2011-08-11 09:08:51 lordfish

Jak najbardziej sie pod tym podpisuje, mam ten sam problem. Notabene tez do niedawna jezdzilem tcat'em;>

2011-08-11 08:49:34 lech.k.

kiepskiej baletnicy...

  • Dodaj komentarz